wtorek, 2 lipca 2013

jaki.jestem.___sraczka________a.Ty?

jaki.jestem.___sraczka________a.Ty?

gej rudy pesymistyczny optymistyczny ekstrawertyczny introwertyczny biegunowy dołujący pocieszający pomagający wymagający niebogaty niebiedny niebrudny nieczysty inteligentny głupi naiwny intyuicyjny

lubię makaron bób truskawki amerykańskie seriale filmy katastroficzne bajki disneya i pixara sushi frytki kurczaka pierogi lubie gotować i jak mi coś ugotujesz

lubię zrobić jazdę potrzebuję zapewnienia o miłości bo jedyne poczucie bezpieczeństwa jakie znam to to, które dałem sobie sam

czasami mnie zostaw czasami nie pozwól bym odleciał

niełatwo ze mną być nie wiem czego chcę a zrozumieć mnie trzeba i być przy mnie

bo wiem czego chcę, a rozmieniam się na drobne i drobnych, ważnych, ale ciągle nie tych, nie tamtych, nie Ciebie mam

Piszę to wszystko dla Ciebie i dla siebie. Żebyś wiedział. Bo wątpię mocno. Bo się wkurwiam. Bo sraczkę sobie robię z mózgu, zapychając dziury nocami i liżę usta nie Twoje. Bo ciągle Cię nie ma. Bo ranię siebie tak łatwo i innych. Bo już sięganie po nie Ciebie jest za łatwe. Bo się boję. Bo już 7 miesiąc. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz