sobota, 6 lipca 2013

dobrze.jest.mi_____bez.Ciebie____chwilowo

Jest mi dobrze. Bez Ciebie. Zobojętniałem. Zniewierzyłem. Zwątpiłem. To dobrze, bardzo dobrze nawet. Jestem sobie ja. Ty też gdzieś jesteś, wiem to, ale jeśli to nie czas na Ciebie, to nie będę Cię wyczekiwał, skoro wolisz być sobie sam. Poradzę sobie.

Popiję kawę w kawiarni. Brzuszki porobię. Pomyślę sobie. Tu się umówię. Tam się umówię. Tu pocałuję. Tam też. Pocałuj mnie w dupę.

Widzę was wielu. W was widzę siebie wielu. Tylko co z tego? Nie Ty, nie Ty i nie Ty.

Dobrze mi. Polatam sobie po portach różnych. W głowie. W łóżku. Skrzydeł może dostanę.

Będzie dobrze, bo jest dobrze. Spokojnie. Spokojnie. Spokojnie. Sam się upomnisz o mnie, bo ja wciąż jestem, czekać tylko przestaję na Ciebie. Siedź sobie tam gdzie chcesz i ja to samo zrobię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz