środa, 17 lipca 2013

du.sza.du.pa.pa.sza.

Pewna starsza Pani w kraju, który jest wyspą podpisała dzisiaj jakiś papierek, że już tam sobie ten pedalski ślub wziąc.

Czytałem o hetero zdradach. Że to koniec związku, że gdzie granica przebiega, że można na pewnych zasadach, że to zdrada już a tu jeszcze nie.

Poczułem dzisiaj po raz pierwszy. Serio po raz pierwszy, że chciałbym taki ślub z Tobą wziąc. Stanąc i powiedziec Ci kilka słów. Przyrzec, że na dobre i na złe, że tak na serio, że na zawsze, od dzisiaj na zawsze. 

Przeciwny byłem, oj bardzo. Wszystkim ślubom - że nieświadomie, że skąd możesz wiedziec, że jak mu urwie dwie nogi, to nadal będziesz kochac, albo jak raka dostaniesz to on zostanie itd. 

I oto na dwa tygodnie przed 30stką, poczułem tę potrzebę, że mógłbym, że chciałbym, że bardzo.

Tamten urodziny ma dzisiaj. jemu bym nie chciał, z nim ślubu nie. jeb się. oddaj pieniądze.

Wkurzony trochę chodzę. Bo widzę Cię już prawie w każdym. Bardzo chcę. Bo to się serio gdzieś wszystko zgubiło. 

"Ale duszę, zawsze przy tym duszę." Tak robię.

Kac miłości. Poronienie miłości. Aborcja miłości. Eutanazja miłości. Rak miłości. Agonia miłości. Zwłoki miłości. Ospa miłości. Ropny wrzód miłości. Gówno miłości. Śmiec miłośc. Rytualny ubój miłości. Alzheimer miłości. Hospicjum miłości. Terminalne stadium miłości. Chemioterapia miłości. Niszczarka do papieru miłości. Zwłoki miłości. Koryto miłości. Padlina miłości. Głodówka miłości. Gwałt miłości. Obornik miłości. Torf miłości. Fetor miłości. Sekcja zwłok miłości. Martwy płód miłości. Zgnilizna miłości. Martwica miłości. Amputacja miłości. Wózek inwalidzki miłości. Białaczka miłości. Ślepota miłości. Głuchota miłości. Niemowa miłości. Nie ma. Nie ma. Nie ma. Tak się porobiło, to widzę. Wyrwij mnie z tego miejsca, bo sam chyba nie dam rady, bo się ubrudziłem już troszkę, bo mimo, że kuku sobie robię, to robię i robię, bo też trochę chcę, bo Cię nie ma.

A ja ślub z Tobą chcę wiesz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz