środa, 19 czerwca 2013

moja.klasa_lista.obecności_scena

Osoby:
Nauczyciel - N
Klasa  - K

Godz. 8. Dzwonek. Wchodzą do klasy. Siadają. N sprawdza identyfikatory, buty na zmianę, co by w brudnych nie włazić w życie. Będzie klasówka? Dasz ściągnąć? Uczyłaś się? No trochę, ale nic nie umiem. Siedzimy razem?

Dziennik. Co dzień. Codziennik. Lista obecności:

- Kadzidło?
- Jestem.
- Smutek?
- Jestem. (powiedział wyraźnie i głośno mimo, że w pierwszej ławce siedzi)
- Rozpierducha?
- Jestem. (Odpowiedziała znudzona)
- Ironia i Dystans?
- JESTEŚMY (krzyknęły dwie spod okna z ostatniej ławki)
- Miłość?
- Nie ma! (zarechotała Ironia)
- Znowu? (Dopytał z powtarzalnym niedowierzaniem N)
- Wagaruje jak zwykle (Dopowiedziała dystans)
- Ech... (westchnał N. myśląc o Miłości) Nie wiem jak zaliczy ten semestr... Przyjeciele?
- SĄĄĄĄ (krzyknęła zwarta grupa wsparcia spod drzwi)
- Adam?
cisza
- Adam!
szmery
- Adam, widzę Cię odezwij się!
- Jestem, (powiedział niepewnie), ale zgłaszam nieprzygotowanie...
- Nie możesz zgłaszać nieprzygotowania na każdej lekcji... Do odpowiedzi! Na środek. Odpowiadaj - Kiedy będziesz szczęśliwy?
cisza
- Usłyszałeś pytanie?
szmery
- NIE PODPOWIADAĆ! (Krzyknął N, uciszając Przyjaciół)
cisza
- Siadaj! Dwója!

1 komentarz: